piątek, 11 maja 2012

Gdy marihuana już została wstrzyknięta...

Wracam sobie dnia pewnego z uczelni do domu, włączam komputer, idę zrobić sobie kawy. Gdy siadam już przed komputerem z kubkiem gorącej kawy, nagle mą uwagę przykuwa migająca ikonka komunikatora Skype. Zaciekawiony sprawdzam wiadomość. Jej treść wyglądała mniej więcej tak "Lol stary jesteś sławny, wszyscy na fejsa twój artykuł o trawce wrzucają". Lekko zdziwiony postanowiłem odwiedzić swój blog. A tam co? Cała masa komentarzy. Skąd ta nagła popularność? Szybki research i znalazłem winnego: Sadistic.pl Ktoś zrobił screena tekstu, który jeszcze wcześniej został wrzucony na eiobę. Zdziwiła mnie bardzo popularność tego tego tekstu. Jednak bardziej mnie zdziwił debilizm panujący w narodzie. Nigdy bym nie pomyślał, że tak mało osób dostrzeże ironie w tekście. Gdy później już jakoś myślałem że ludziom przeszło rzucanie tego tekstu wszędzie gdzie się da, nagle, będąc na uczelni, dostaję sms-a o treści: "JESTEŚ NA KWEJKU!!!". Zdziwienie raz kolejny i pewna radość, z popularności. Osoba która wrzuciła tekst na kwejka, zrobiła screena nie tylko tekstu, ale i innych rzeczy znajdujących się na blogu. Dużo szczęścia mam, że dopiero teraz to wypłynęło, gdyż wcześniej znajdowało się tam również moje zdjęcie (choć prawda jest taka, że każdy średnio inteligentny człowiek, w kilka sekund korzystając z internetu dowie się jak wyglądam). Na bonus dorzucam coś co mnie mega rozśmieszyło i ucieszyło: Ten film sprawił że przez chwilę, naprawdę poczułem się dumny, że komuś chciało się robić coś zainspirowanego moją pisaniną. Pozdro Still Troll.

1 komentarz: